Thursday, August 26, 2010

王力宏- 你不知道的事

Found out one of Alexander Wang song. I'm not really his fans, but yet, I felt that this song was quite nice. 你不知道的事... I just like get into the story when he sang these song. It suits my mood now. The lyrics were meaningful and the rhythm was very nice. Sharing to all of you. Enjoy! :)




蝴蝶擦几次眼睛 才学会飞行
夜空洒满了星星 但几颗会落地

我飞行 当你坠落之际 很靠近
还听见呼吸
对不起 我却没捉紧你

你不知道我为什么离开你
我解释不能说放任你哭泣

你的泪滴想倾盆大雨 碎落满地
在心里惊醒
 

你不知道我为什么很小心
可现在你看不见的高空里
多的是 你不知道的事

蝴蝶擦几次眼睛 才学会飞行
夜空洒满了星星 但几颗会落地

我飞行 当你坠落之际 很靠近
还听见呼吸
对不起 我却没捉紧你

你不知道我为什么离开你
我解释不能说放任你哭泣

你的泪滴想倾盆大雨 碎落满地
在心里惊醒

你不知道我为什么很小心
可现在你看不见的高空里
多得是 你不知道的事
 

我飞行 当你坠落之际
噢噢~
你不知道我为什么离开你
我解释不能说放任你哭泣

你的泪滴想倾盆大雨
碎落满地 在心里惊醒

你不知道我为什么很小心
可现在你看不见的高空里
多的是 你不知道的事


 My heart is full with mysterious,
多的是 你不知道的事,
No one will ever know what my heart is thinking about,
No one.......

No comments: